זיי אמתדיג
שר מאה
תגובות: 243
זיך איינגעשריבן אום: דאנערשטאג סעפטעמבער 05, 2019 3:12 pm

Re: Stock, Options, and Spreads

• ציטיר
  • צו לייגן א דאנק דארפט איר זיין אריינגעלאגט

תגובה דורך זיי אמתדיג »

How about amazon, Netflix for a put credit spread?
אוועטאר
i follow
שר חמישים ומאתים
תגובות: 422
זיך איינגעשריבן אום: מיטוואך אקטאבער 28, 2009 8:46 am
לאקאציע: מען געט נישט ארויס

• ציטיר

תגובה דורך i follow »

I am not an expert, all I am trying to do is find opportunities with limited risk, just credit spreads have a much grater risk since you are betting the market in one direction,

I am not talking more risk in the put spread then the money I am taking in from the call and the put credit spread I am selling combined,

The main risk I have is the calls that I am purchasing for four to six months out so I am a bit more safe on those, (till the market crashe)s
עפנסטו אויף א טרעידינג acc.ביי Robinhood?
ביטע ניץ מיין לינק, עס איז זה וזה נהנה

http://join.robinhood.com/joelf26

פאר WeBull ניץ
https://act.webull.com/ne/E11BIxckwGWT/ ... 1452_A_pop
אוועטאר
i follow
שר חמישים ומאתים

• ציטיר

תגובה דורך i follow »

A conversation inאישי

האט געשריבן:וואלסט מיר געקענט מער מסביר זיין דיין סטרערעזשי,
ווי ווייט פון די מאני די קאלס אין די פוט ספרעידס? אדג?

If I would open now at the price Wmt is now
I would buy a 135 call and a 160 call exp Jun 18
And sell a Feb 26 138 call and sell a 143 put and buy a 140 put, the put spread ads risk but it's additional income,

When the call and credit spread expires I sell again 2 weeks out and I roll in the 160 call closer to the money with the money I take in, and keep on doing it every 2 weeks,

Also it's very important when you are playing high risk to take profit and invest it in reg stocks or keep it as cash on the side, a crashe will come it's just a question of when, it may take weeks months or even years, and if you are fully invested in options at the time of a crashe it may wipe out your account,

this strategy works fine when the market is stable or the market goes up if the market crashes it can wipe out the whole investment so be very careful and measure your own risk,

If I open this position on Walmart I'll try to post my trades in public, but can't promise, I am still working on a full time job

I hope this helps,

פאר WeBull ניץ
אברך
שר האלף
תגובות: 1260
זיך איינגעשריבן אום: זונטאג פעברואר 22, 2015 1:15 pm
לאקאציע: אויפן וועג ארויף

• ציטיר

תגובה דורך אברך »

i follow האט געשריבן:A conversation inאישי

And sell a Feb 26 138 call and sell a 143 put and buy a 140 put, the put spread ads risk but it's additional income,

When the call and credit spread expires I sell again 2 weeks out and I roll in the 160 call closer to the money with the money I take in, and keep on doing it every 2 weeks,

Also it's very important when you are playing high risk to take profit and invest it in reg stocks or keep it as cash on the side, a crashe will come it's just a question of when, it may take weeks months or even years, and if you are fully invested in options at the time of a crashe it may wipe out your account,

this strategy works fine when the market is stable or the market goes up if the market crashes it can wipe out the whole investment so be very careful and measure your own risk,

If I open this position on Walmart I'll try to post my trades in public, but can't promise, I am still working on a full time job

I hope this helps,

Good stuff
אברך
שר האלף

• ציטיר

תגובה דורך אברך »

קרעדיט ספרעדס האט די מעלה פון שארט אפשענס (טיים דיקעי, היי פראבעביליטי) אן די חסרון פון אנלימיטעד ריסק.

מען קען עס סטרוקטורן ברייט און שמאל, א 1$ ברייטע ספרעד האט די העכסטע ריטוירן אן קעפיטאל, אבער האט א גרעסערע שאנס אז די סטאק וועט דורכגיין ביידע סטרייקס און עס וועט זיין א מעקס לאסס.

מאידך גיסא א $20 ברייטע ספרעד האט א קלענערע ריטוירן אן קעפיטאל אבער די טשענסעס אז עס זאל דורכגיין ווייטער פון ביידע סטרייקס זענען אסאך ווייניגער.

איך פערזענדליך מאך נישט קיין קליינע ספרעדס ווייל מען קען געווענדליך נישט ראולן פאר א קרעדיט (די לאנג אפשען קאסט צו אסאך) אויב עס ווערט אין די מאני משא"כ א נעיקעד אפשען אדער א ברייטע ספרעד קען מען כמעט אייביג סעיוון דורך ראולינג.

איך וועל נאר מאכן א טייט ספרעד אלס א חלק פון א גרעסערע סטראטעגיע, צב"ש לאמיר זאגן אז איך בין בוליש אויף א סטאק און איך פארקויף א פוט און קאללעקט $500 קען איך צומאל צולייגן א $3 Wide קאל ספרעד העכער די מאני און באקומען ארום $100 פאר דעם, אויב די סטאק לויפט ארויף העכער ביידע קאלס האב איך א פראפיט פון $300 ווייל די טאטעל קרעדיט איז מער ווי די ברייט פון די ספרעד.
אברך
שר האלף

• ציטיר

תגובה דורך אברך »

בעגינערס קענען ווערן אנגערייצט פון די שיינע ריטוירן פון טייט ספרעדס, מען טראכט אז די סטאק וועט נישט גיין אזוי ווייט פאר עקספייערעשן, און מען מאכט א גרויסע נומבער פון קאנטרעקטס, עס איז א גרויסע ריסק, איך האב שוין געזען מענטשן אנזעצן גרויסע געלטער אזוי.
אוועטאר
i follow
שר חמישים ומאתים

• ציטיר

תגובה דורך i follow »

אברך האט געשריבן:

I hope this helps,

Good stuff

Thank you,

I used to sell only calls, but I started with AAPL to do the put credit spread, I am now at my fourth round, and only once I lost money on the put spread,

With pltr I'll probably go back to only sell calls because it is very volatile, I am now at my third round with the put credit spread, the first time I made a full profit on it, the 2nd time I had a small profit, and the one I am currently in exp. this coming Friday and if it stays down I can lose my profit from the call,

פאר WeBull ניץ
אברהם ווייס
שר מאה
תגובות: 228
זיך איינגעשריבן אום: דינסטאג יאנואר 28, 2020 9:02 pm

• ציטיר

תגובה דורך אברהם ווייס »

איינס פון די צוויי גייט זיין א לאסס, ניין?
און נאר אויב די סטאק האלט זיך אונטער 146 גייסט זיין אין פראפיט פון די קרעדיטס,
אוועטאר
i follow
שר חמישים ומאתים

• ציטיר

תגובה דורך i follow »

If the stock goes up I have 2 calls which are moving along, the call in the money will move a lot more than the call I sold,

If it goes down till about 141.75 I'll be even on the credit spread, below that it will cut into the profit of the call,

You can do this strategy without the put credit spread only with selling calls, it's less risk but less gain,

פאר WeBull ניץ
אברהם ווייס
שר מאה

• ציטיר

תגובה דורך אברהם ווייס »

i follow האט געשריבן:If the stock goes up I have 2 calls which are moving along, the call in the money will move a lot more than the call I sold,

If it goes down till about 141.75 I'll be even on the credit spread, below that it will cut into the profit of the call,

You can do this strategy without the put credit spread only with selling calls, it's less risk but less gain,

די משל וואס דו האסט געגעבן איז די שארט קאל אויך אין די מאני, סא עס איז נאר פראפיט ווען די סטאק פאלט חוץ גאר א קליינע Extrinsic value,
צווייטענס ווען עס גייט ארויף אין די February עקספייערט קען עס נאך אלס צוריק פאלן ביז June און די גייסט דערלייגן פון ביידע קאלס, און דאס קען געשען אפאר מאל,
חוץ אויב איך האב עפעס נישט גוט פארשטאנען,
אוועטאר
i follow
שר חמישים ומאתים

• ציטיר

תגובה דורך i follow »

The stock price is at 144.75
The 143 put is below the money

On Friday 26 I will close the put spread, as well as the call I sold, if the stock moved up so much way past the 148 call I sold I will close the 135 call with a great profit and Remember the the 135 call will move a few dollars more than the 148 call I sold, and I'll roll in the 160 call in the money and do the same thing with that,

And if the move is not that much I will keep on selling calls and put credit spreads every 2 weeks,

So far I am doing great with this strategy, I already took profit a lot more than my initial investment on it, it definitely has some great risk,

פאר WeBull ניץ
אוועטאר
i follow
שר חמישים ומאתים

• ציטיר

תגובה דורך i follow »

Plus the 160 call I own will also have a very nice move,

פאר WeBull ניץ
אברהם ווייס
שר מאה

• ציטיר

תגובה דורך אברהם ווייס »

i follow האט געשריבן:The stock price is at 144.75

On Friday 26 I will close the put spread, as well as the call I sold, if the stock moved up so much way past the 148 call I sold I will close the 135 call with a great profit and Remember the the 135 call will move a few dollars more than the 148 call I sold, and I'll roll in the 160 call in the money and do the same thing with that,

And if the move is not that much I will keep on selling calls and put credit spreads every 2 weeks,

So far I am doing great with this strategy, I already took profit a lot more than my initial investment on it, it definitely has some great risk,

האסט געשריבן אז די גייסט פארקויפן די 138 סא דאס איז געווען מיין טעות, למעשה מיט די 148 מאכט עס סאך מער סענס, דארט האסטו מער Extrinsic value,

אבער נאר מיט א סטאק וואס גייט נישט צו ווילד טאג טעגליך ווייל דאן קען די מאווס מאכן א לאסס יעדע חודש אויף די שארט טורם אפשענס און נישט זיין קיין פראפיט אויף די לאנג טורם אפשענס ווייל ביז דאן קען די סטאק שוין צוריק זיין נידריג ווי געשריבן אויבן,
אבער רוב גרויסע עלטערע קאמפניעס זענען אזוי,
אוועטאר
i follow
שר חמישים ומאתים

• ציטיר

תגובה דורך i follow »

אברהם ווייס האט געשריבן:

האסט געשריבן אז די גייסט פארקויפן די 138 סא דאס איז געווען מיין טעות, למעשה מיט די 148 מאכט עס סאך מער סענס, דארט האסטו מער Extrinsic value,

אבער נאר מיט א סטאק וואס גייט נישט צו ווילד טאג טעגליך ווייל דאן קען די מאווס מאכן א לאסס יעדע חודש אויף די שארט טורם אפשענס און נישט זיין קיין פראפיט אויף די לאנג טורם אפשענס ווייל ביז דאן קען די סטאק שוין צוריק זיין נידריג ווי געשריבן אויבן,

A loss can only be if the stock goes down so stocks like Walmart and Apple are a bit more safe with PLTR I will probably continue only selling calls, depending how I am closing this week,

פאר WeBull ניץ
אברהם ווייס
שר מאה

• ציטיר

תגובה דורך אברהם ווייס »

i follow האט געשריבן:
אברהם ווייס האט געשריבן:

A loss can only be if the stock goes down so stocks like Walmart and Apple are a bit more safe with PLTR I will probably continue only selling calls, depending how I am closing this week,

אפילו עס גייט ארויף אויב גייט עס צו ווילד דהיינו עס גייט ביז 152 אין די קומענדיגע צוויי וואכען און נאכדעם פאלט עס צוריק צו 148 און אזוי אגאנצען צייט קען עס זיין א לאסס,
אוועטאר
i follow
שר חמישים ומאתים

• ציטיר

תגובה דורך i follow »

Correct that is part of the risk,

פאר WeBull ניץ
אוועטאר
i follow
שר חמישים ומאתים

• ציטיר

תגובה דורך i follow »

I purchased wmt 4/16 135call and sold a 2/26 150call
My cost was 11.02 also purchased a 4/16 160call cost is 1.70

(I(I did April with more risk because for some reason robinhood asked me for to much collateral when I tried to enter it for Jun)

I did the 6/18 strategy in a friend's account but I don't remember the exact pricing,

פאר WeBull ניץ
אוועטאר
גבריאל
שר האלף
תגובות: 1351
זיך איינגעשריבן אום: מיטוואך דעצעמבער 07, 2011 1:46 am

• ציטיר

תגובה דורך גבריאל »

what type of collateral does robinhood ask you ?
I cant SELL option because of collateral they need the stock for collateral
אוועטאר
i follow
שר חמישים ומאתים

• ציטיר

תגובה דורך i follow »

Selling a put you need to have enough cash to be able to purchase it at the strike price

A call you need underlying stock or option,
Some time it is asking for cash collateral as well even if you have an underlying option, I don't know the rules when they do,

פאר WeBull ניץ
זיי אמתדיג
שר מאה
תגובות: 243
זיך איינגעשריבן אום: דאנערשטאג סעפטעמבער 05, 2019 3:12 pm

• ציטיר

תגובה דורך זיי אמתדיג »

וועגן דעם טוט מען א ספרעד, די רעטואן איז טאקע לימיטעג אבער די זיצט ניש מיט קיין קאלעדראל
אברך
שר האלף

• ציטיר

תגובה דורך אברך »

גבריאל האט געשריבן:what type of collateral does robinhood ask you ?
I cant SELL option because of collateral they need the stock for collateral

דאס איז וועגן דו ביזט נישט אפפראווד פאר א מארדשין אקאונט (עט ליעסט נישט פאר אפשענס מארדשין).

אין א מארדשין אקאונט פארלאנגען זיי געווענדליך ארום 20% פון די טאטעל פאטענשל לאסס.

צב"ש מיט א 100$ סטאק, צו פארקויפן די 100 פוט, טאטעל ריסק (אויב די סטאק גייט צו 0) איז $10,000, די מארדשין רעקווייערמענט וועט זיין $2000 מיינוס די קרעדיט באקומען.

די חשבון איז די זעלבע מיט א 100 נעיקעד קאלל.
אברך
שר האלף

• ציטיר

תגובה דורך אברך »

די אויבנדערמאנדע עיקוועיזשן איז די סטאנדארט, אויב די בראוקערעדש פירמע האלט אז א ספעציפישע סטאק איז מער ריסקי צב"ש א נייע IPO אדער א לעווערעדשד פראדוקט קענען זיי בעטן מער.
אברך
שר האלף

• ציטיר

תגובה דורך אברך »

דער וויקס VIX (א פראדוקט וואס רעפלעקטירט אומזיכערקייט אין די מארקעט) איז געווען ווילד די לעצטע פאר טאג, ארויפלויפנדיג ארום 30% פארגאנגענעם דאנערשטאג נאכפאלגענדיג א וואקל אין די מארקעטס.

היינט מיט די מארקעט צוריק ארויף האט וואלעטילי צוריק געטראסקעט, כמעט צו ווי עס איז געווען בעפאר.

דאס ווייזט אז די מארקעט ערווארט נישט נאך א קראך אויף די מינוט.

אפשענס טרעידערס פילן דאס גוט אין די אקאונט, אפילו אויב פון א דיירעקשענעל זייט מאכט די מאוו נישט אזא גרויסע חילוק אויף די פאזישן אבער וואלעטילי האט אינקריעסט די וועליו פון אלע פאזישנס (גוט פאר אפשענס קויפער, נישט גוט פאר אפשענס פארקויפער)
אברך
שר האלף

• ציטיר

תגובה דורך אברך »

אין מיין ארימע מיינונג איז יעצט דא א געוואלדיגע אפפערטונעטי צו פארקויפן פוטס אין טעסלא

לדוגמא, די 550 פוט וואס עקספייערט 4/16 איז ווערט יעצט ארום $7,000, אויב גלייבט מען אין טעסלא לאנג טערם און מען איז גרייט צו קויפן די שערס איז דאס א נאו ברעינער.

פארשטייט זיך אז דאס איז נישט קיין עדווייס
איפה פייביש
שר האלף
תגובות: 1604
זיך איינגעשריבן אום: דינסטאג יולי 09, 2013 10:39 pm

• ציטיר

תגובה דורך איפה פייביש »

אברך האט געשריבן:אין מיין ארימע מיינונג איז יעצט דא א געוואלדיגע אפפערטונעטי צו פארקויפן פוטס אין טעסלא

לדוגמא, די 550 פוט וואס עקספייערט 4/16 איז ווערט יעצט ארום $7,000, אויב גלייבט מען אין טעסלא לאנג טערם און מען איז גרייט צו קויפן די שערס איז דאס א נאו ברעינער.

פארשטייט זיך אז דאס איז נישט קיין עדווייס

זיי אביסעל מער מסביר וואס הייסט עס איז ווערט $7,000 ?
שרייב תגובה

צוריק צו “פינאנץ”