שושלת הוסיאטין לבית ריזשין

תולדות וסיפורי צדיקים וחסידים

די אחראים: אחראי,גבאי ביהמד

נחום וואהלינער
שר האלפיים
תגובות: 2748
זיך איינגעשריבן אום: מיטוואך אקטאבער 21, 2015 4:49 pm

  • ציטיר
  • צו לייגן א דאנק דארפט איר זיין אריינגעלאגט

תגובה דורך נחום וואהלינער »

טאקע א הערה וואס האט מיר געבאדערט, אבער למעשה זעהט מען אז אלע וואס האבן געטראגן זיין נאמען האבן געהייסן "שרגא" דהיינו באיאן, קופישטיניץ ובאומינגער.
אויף די מצבה אשר הובא לעיל [לכאורה א נייע] שטייט מרדכי שרגא
קאן זיין אז פייבוש איז נאר א כינוי
טריסקער
שר ששת אלפים
תגובות: 6360
זיך איינגעשריבן אום: מאנטאג מארטש 28, 2016 7:00 pm

  • ציטיר
  • צו לייגן א דאנק דארפט איר זיין אריינגעלאגט

תגובה דורך טריסקער »

די מציבה זיינער איז בלי ספק א נייע, ס'איז בכלל געווען א חצר נאכן קריג, אסאך שפעטער האט מען דאס אפגעקויפט און געבויעט די מציבות (וואס אגב איז נישט 100% זיכער אז ס'איז במקומו המדוייק).

לגבי "פייבוש" אלס א כינוי: אויב איז דאס א כינוי נאר דאן וויאזוי קומסטו אן צו "שרגא"? זיין זיידע דער משנת חכמים האט נישט געהייסן שרגא בכלל, נאר משולם פייבוש. איז אויב הייסט ער ע"ש איז דאס קלאר די נאמען "פייבוש", נאר קען זיין אז צו דעם האט מען צוגעלייגט די נאמען "שרגא", אבער מיין שאלה איז צו שוין ביי אים אליין צו ערשט שפעטער ביי זיינע אייניקלעך.
נחום וואהלינער
שר האלפיים
תגובות: 2748
זיך איינגעשריבן אום: מיטוואך אקטאבער 21, 2015 4:49 pm

  • ציטיר
  • צו לייגן א דאנק דארפט איר זיין אריינגעלאגט

תגובה דורך נחום וואהלינער »

לעצטענס אויסגעפונען אז עס איז געווען א הוסיאטינער קלויז(ן) אין טורונטו בערך בשנות התר"פ, ווייסט איינער מער דערוועגן?
א חסיד
שר ארבעת האלפים
תגובות: 4575
זיך איינגעשריבן אום: מיטוואך נאוועמבער 26, 2014 3:45 pm

  • ציטיר
  • צו לייגן א דאנק דארפט איר זיין אריינגעלאגט

תגובה דורך א חסיד »

סיז געווען א הוסיאטענער קלויז אין דאן טאון טורונטו און אויך אין מאנטריאל וואס האט זיך געפירט דארך דיא סיגעל ברודער רבי הרשיל און רבי מתת'. דיא קלועזען זענען געשטאנען ביז ממש צענדליכער יאהרען צוריק ווען דיא געגענטער זענען געווארען אויס געשפילט
נחום וואהלינער
שר האלפיים
תגובות: 2748
זיך איינגעשריבן אום: מיטוואך אקטאבער 21, 2015 4:49 pm

  • ציטיר
  • צו לייגן א דאנק דארפט איר זיין אריינגעלאגט

תגובה דורך נחום וואהלינער »

ייש"כ
אין א מאמר אין די המודיע פון די פארגאנגנע וואך איז געשריבן איבער איינער הרב אברהם קעלמאן ז"ל רב דק"ק פראספעקט פארק וראש בית חינוך לבנות דשם, דארט שטייט אז זיין פאטער איז געווען רב דביהמ"ד הוסיאטין בטורונטו אין זיין תפקיד איז געווען איבער 5 בתי מדרשות. איז מיין שאלה צו עס מיינט נאך קלויזן אין אנדרע געגנטער [איין שוועסטער קהלה] אדער פשוט 5 אנדרע שולן, וואס היות אין יענע יארן האבן די קהילות געווארן קלענער האט מען געהאט איין רב פאר עליכע שולן [מ'טרעפט אסאך אזעלכע אין די פאראייניגטער שטאטן, וואס מיט די צייט איז עס געווארן איין קהלה]
פעלדמאן
שר מאה
תגובות: 159
זיך איינגעשריבן אום: פרייטאג יאנואר 08, 2010 10:55 am

  • ציטיר
  • צו לייגן א דאנק דארפט איר זיין אריינגעלאגט

תגובה דורך פעלדמאן »

badatz האט געשריבן:
בן בוזי האט געשריבן:איך ווייס נישט דערפון, אבער כך קבלתי מרבותי, און בדרך אגב האב איך לעצטע וואך מעיין געווען אין נר ישראל חלק י' און ער שרייבט נישט בכלל אז ער איז ערגעצוואו געווען אן איידעם, און ער דערמאנט נישט קיין קינדער, סאָ, זיי בעסער מעיין און ביטע ברענג א מקור צו וואס דו זאגסט, א דאנק


ב''ה
להרה''ק עטרת תפארת ישראל יחיד בדורו מהאסיאטין נבג''מ
היו ב' בנות א)אשת הרה''צ ר'יעקב בן הזקונים של האדמו''הז מבאהאש ב)אשת הרה''ק ר' מנחם נחום בן
אחיו הרה''ק ר' שלום יוסף זצ''ל שנפטר בחיי אביו אחי הרה''ק הגה''ג ר' משהניו מבאיאן -קראקא .
לא' היו בן ובת הבן הרה''צ ר' יצחק בעל שיח יצחק [שאגב ספר נפלא ] ובת אשת ר' יעקב יושע באמינגער
מקראקא ולהם בן בשם מרדכי שרגא חתן ר' שלום יוסף העשיל בן האדמו''ר ר' יצחק מאיר מקאפיטשניץ
וחתן הרה''ק הרה''ג ר' ברוך דוד זצ''ל מקלינקאוויץ בן הרה''ק ר' מ''ד מהאראנסטייפעל /quote]
אטעטשמענטס
Screenshot_20180319-203000.jpg
Screenshot_20180319-203000.jpg (284.33 KiB) געזען 2763 מאל
אבן יקרה
שר ארבעת האלפים
תגובות: 4950
זיך איינגעשריבן אום: מיטוואך אפריל 19, 2017 5:41 pm

  • ציטיר
  • צו לייגן א דאנק דארפט איר זיין אריינגעלאגט

תגובה דורך אבן יקרה »

זה היה שנים רבות לאחר פטירתו של הצדיק רבי ישראל פרידמן, נכדו האחרון של הצדיק הנודע רבי ישראל מרוז'ין והשני בשושלת אדמו"רי הוסיאטין.
לילה אחד פרץ גנב לביתו בתל-אביב, הבית שבו התגורר לאחר עלייתו לארץ בהיותו כבן שמונים. רבי ישראל, שנודע כצדיק וכפועל ישועות, בחר להתיישב בתל-אביב דווקא ולא בירושלים, שלכאורה הייתה מקום מגורים טבעי יותר בעבורו, משום ש"בעיר זו אין צריחים של כנסיות ולא נשמעים בה פעמוניהן"...

בבית (השוכן עד היום ברחוב ביאליק בתל-אביב ומשמש בית תפילה) התגוררה אז נכדתו הישישה, הרבנית מרים באומינגר. לילה אחד, בעלותה על יצועה, שמעה הרבנית רחשים, אך היא לא ייחסה להם משמעות מיוחדת ועל-כן התעלמה מהם.

כשקמה בבוקר משנתה, נעשה לה 'חושך בעיניים'. מבט חטוף על הנעשה סביב הבהיר לה מיידית כי מקור הרחשים בליל אמש היה גנב שחדר לדירה ונטל עמו את כלי-הכסף שמצא; וכאלה, יש לציין, היו בבית רבים מאוד.

כמנהג בית רוז'ין, נהג גם סבה גינוני מלכות. הכלים בביתו היו מפוארים ומצוחצחים. קצתם באו לו בירושה מאביו ומסבו וקצתם הוענקו לו במתנה על-ידי חסידיו שרצו לפאר את ביתו בכלים נאים. אלה נהגו לחרוט את שמם על הכלי כדי שבעת-רצון יהיו נזכרים לפניו לטובה ולברכה.

בהקשר זה ראוי לצטט התבטאות של הצדיק מהוסיאטין בהזדמנות כלשהי. "אם יש בביתי הידור ואם יש בהנהגותיי פאר", אמר, "הרי זה חלק ממצוות 'כיבוד אב' שאני מחוייב בה".

לגודל יגונה וצערה התברר לרבנית הנכדה כי הגנב ביצע 'עבודה יסודית' ולא הותיר בבית דבר.

מבלי-משים הרימה מגבת מאחת הכורסאות שבסלון ולשמחתה גילתה תחתיה את מנורת החנוכה המפוארת ואת קופסת האתרוג היפהפייה. רק אז נזכרה כי יום קודם לכן הוציאה את שתי אלה מן הארון על-מנת לנקותן. ומכיוון שלא הספיקה להשלים את המלאכה את תומה הן נותרו על הכורסה, מכוסות במגבת שבה השתמשה. כך ניצלו השתיים מידיו החמדניות של הגנב.



השיבה הרבנית לארון את מנורת החנוכה והתיישבה על הכורסה, אוחזת בידיה את קופסת האתרוג. הקופסה הייתה צרופה מכמה סוגים של כסף, מעוטרת באבנים טובות ששובצו בה.

בעודה מתבוננת בקופסה המהודרת, צף ועלה בזיכרונה מעשה שאירע כארבעים שנה קודם-לכן, בהיותה אישה צעירה בבית סבה, הרבי, כאשר התגורר בווינה (אליה עבר מהוסיאטין, כמעשיהם של אדמו"רים נוספים לבית רוז'ין, עם פרוץ מלחמת-העולם הראשונה).

ומעשה שהיה כך היה:

זה היה ביום שישי, באחד מימי החורף הקצרים. אחד מבני-הבית ניגש לארון כלי-הכסף כדי להוציא את הגביעים לקידוש ולהציבם על השולחן. לפתע הבחין בחסרונה של קופסת האתרוג המהודרת. החל לשאול את בני-הבית אם מי מהם הוציאה מהארון או לפחות יודע היכן היא. כל הסובבים הנידו ראש בתימהון והצטרפו מיידית לחיפושים אחרי הקופסה הנעלמת.

ביום ראשון, לאחר שכל החיפושים בבית העלו חרס, פנה אחד מבני-המשפחה לתחנת-המשטרה ודיווח על היעלמותה של קופסת האתרוג היקרה. הוא הביע חשש כי היא נגנבה.

המשטרה נכנסה לעובי הקורה וביצעה חקירה מעמיקה. העקבות הוליכו אל נערה יהודייה, ממוצא הונגרי, יהודית שמה. הנערה עבדה פרק-זמן מסויים בבית הרבי וימים מספר לפני היעלם קופסת האתרוג, קטעה ביוזמתה את עבודתה בבית.

חיפוש שעשתה המשטרה בבית מגורי הנערה אימת את החשד. קופסת האתרוג היקרה אכן נמצאה בביתה של זו והיא הובלה אחר כבוד לבית-המעצר.

הקופסה הושבה למקומה והרבי ביקש מהגבאי לגשת לתחנת המשטרה ולבקש לשחרר את הנערה לכמה שעות, כדי שתבוא אליו לבירור העניין ולשיחה על המעשה שעשתה. המשטרה ניאותה לבקשה והנערה התייצבה לפני הצדיק בראש מורכן ובעיניים מבוישות.

התברר כי הנערה הינה מהגרת מהונגריה, מבית דל וחרב. אביה איננו בקו הבריאות ואף מכור לטיפה המרה. היא ואמה ושתי אחיותיה נאלצו לפרנס את עצמן ממלאכות מזדמנות. בראותה כי ההווה אינו מאיר לה פנים והעתיד לוט בערפל, החליטה להיפרד ממשפחתה ולצאת לחפש את מזלה במקום אחר. בדרך-לא-דרך התגלגלה עד שהגיעה לווינה.



ימים מספר התהלכה ברחובות העיר, בודדה וזנוחה, מחפשת מחסה ומסתור מזרם וממטר, ועבודה להתקיים ממנה.

לשמחתה מצאה במהרה עבודה בבית הרבי, ובו-בזמן נזדמן לה גם שידוך הגון – צעיר טוב לב, אף הוא ממוצא הונגרי. אולם שמחתה לקראת החתונה, שאף מועד נקבע לה כבר, נמהלה בעצב. שכן בעוד החתן שלח לה מדי פעם מתנות קטנות וחביבות שחיממו את ליבה, לה לא היה מה להשיב לו.

בצר לה – ולאחר ימים ולילות של חיבוטי נפש קשים – החליטה ליטול את קופסת האתרוג ולשגרה לחתנה. מצפונה ייסרה קשות על המעשה הנפסד, אך היא האמינה כי בבוא היום, לאחר שתקים את ביתה, תגלה לחתנה את מקור המתנה, והוא בוודאי ייעתר לבקשתה וישיב את הקופסה לבעליה. היא שכנעה את עצמה כי לא גניבה היא זאת, אלא שאלה שלא מדעת הבעלים...

אולם עתה, לאחר שנתפסה בקלקלתה, מכירה היא בטעותה ומבקשת עליה סליחה ומחילה. לכל אורך דבריה זלגו דמעות מעיניה.

לאחר שתמו דבריה ופסק בכייה, הורה הצדיק לגבאי לגשת שוב אל תחנת-המשטרה ולבטל כליל את התלונה. אחר-כך הוציא ממגירת שולחנו מעטפה ובה כסף והניחה על השולחן. "בשבילך", אמר בפנותו לנערה, "כדי שתוכלי לקנות לחתנך קופסת אתרוג מהודרת. השומעת את? קופסה מהודרת! ונא לא לקמץ בהוצאה...".

נבוכה התקרבה הנערה אל השולחן וביד רועדת נטלה את המעטפה. בטרם צאתה הורה לה הרבי לשוב אליו כעבור יום ולהציג לפניו את הכלי הנרכש.

למחרת היום שבה הנערה ובידיה קופסת האתרוג שקנתה במצוות הרבי. הרבי בחן אותה מכל עבריה. ובעוד עיניו מביטות בקופסה הנאה, פנה שוב אל הנערה ושאלה: "מדוע לא סיפרת כי עומדת הינך להינשא בקרוב וכי אין בידייך כסף להוצאות?".

הנערה שתקה, ושוב החלו דמעות לזלוג מעיניה.

ביקש הצדיק לשמוע פרטים נוספים על החתן ועל מועד החתונה. לאחר שקיבל תשובות לשאלותיו, השתתק לרגע קט ואז פנה אל הנערה ואמר: "את כל הנדרש לך תקבלי כאן. בכל נושא ועניין פני לגבאי ר' דוד. הוא יעמוד לימינך ואף ילווה אותך לחופתך כפי שנוהג כל אב בבתו".

פניה של הנערה נהרו משמחה ועיניה היו אסירות-תודה. השיב לה הרבי את קופסת האתרוג והעתיר על ראשה ברכות למזל-טוב ולבניין עדי-עד.

בכל הסיפור הזה נזכרה עתה נכדתו – שהייתה עדה לכל שלבי ההתרחשות – שעה שאחזה בידיה את קופסת האתרוג היפה והיקרה וליטפה אותה ברגש.
הנה כי כן, בפעם ההיא נעלמה הקופסה, אך כעבור זמן קצר הוחזרה למקומה. ואילו הפעם הזאת, כלומר בלילה האחרון, ניצלה קופסת האתרוג מלכתחילה ממעשה הביזה, ולמרבה השמחה – נותרה ברשותה.


http://www.chabad.org.il/Magazines/Arti ... goryID=388

http://www.shturem.net/index.php?section=news&id=66100
אבן יקרה
שר ארבעת האלפים
תגובות: 4950
זיך איינגעשריבן אום: מיטוואך אפריל 19, 2017 5:41 pm

  • ציטיר
  • צו לייגן א דאנק דארפט איר זיין אריינגעלאגט

תגובה דורך אבן יקרה »

היינט נאכט, 5'טע לעכטל חנוכה, כ"ט כסליו, איז דער 70'טער ייארצייט, פון דעם סב"ק בוצ"ק הרה"ק ר' ישראל הוסיאטינער זצוק"ל, מנו"כ בטבריה.

בספר שיח יצחק לנכדו הרה"ק ר' יצחק זצ"ל מספר, כי בימים האחרונים נשאל זקינו הקדוש, איך מרגיש בקו הבריאות? וענה, "מי מדבר ממני? מי אני? העיקר שנוכל לראות נחת אצל בני ישראל".
וזה היה "הוא".

לחיים, לחיים, לחיים טובים ולשלום, זכותו יגן עלינו ועל כל ישראל
אוועטאר
אונגארישער
שר האלף
תגובות: 1611
זיך איינגעשריבן אום: מאנטאג דעצעמבער 01, 2008 12:00 pm
לאקאציע: אין שאראש פאטאק

  • ציטיר
  • צו לייגן א דאנק דארפט איר זיין אריינגעלאגט

תגובה דורך אונגארישער »

יעקעלע פוקס האט געשריבן:יש"כ הרב ביקסאד
אין ויקיפידיה איז נאך נישט דא אינפארמאציע איבער דעם ספר, איך וועל עס מיזן קויפן

עס איז ידוע די מורא'דיגע מעשה ביים צווייטן וועלט קריג, איז מען געגאנגען אויפן ציון הק' פונעם אור החיים, און געזעהן דעם שם הוי"ה שיינען, א מעשה באריכות, הקיצור מיין שאלה יעצט, מ'זאגט דאס אויפן הוסיטאנער ווי אויך אויף ר' שלאמקע זועהילער זי"ע, ווייסט איינער מער דיטעילס צי וועם די מעשה איז מיוחס, צי אפשר גאר צי ביידע?

נ.ב. עס דערמאנט מיך די ניגון פון ר' יו"ט ערליך ז"ל:
הערט אויס ליבע אידען, וואס איך וועל אייך פארציילען, און איר וועט זיין ציפרידען, זייער שטארק פון דעם,
איך וועל אייך זאגען אפען, די מעשה האט געטראפען, מ'זאגט דאס ביים אריז"ל מ'זאגט דאס ביים בעל שם
זכרונם לברכה, מיר ווייסען להלכה, אז אט די מלאכה, האבן זיי ביידע גיט געקענט,
לענינינו קען מען זאגען די זעלבע בחינה, איך וויל נאר וויסען צי איינער ווייסט מער מקוריות'דיג מיט וועם עס האט פאסירט?



יא ביידע צדיקים די הוסיאטינער מיר ר שלומקע זענען געגאנגען ציזאמען מיט א ציבור אידן אויפן ציון פינעם אור החיים הקדוש, די מעשה מיט די שם השם לייכטן אויפן ציון איז געווען מיט הוסיאטענער

אייער צישטעל די ניגון איז זייער ריכטיג ווייל ר שלומקע איז זיכער געווען אין די מדרגה. אסאך אזאלכע מעשיות געווען ביי עם
Liberalism is a mental disorder
יצחק פון ישיבה
שר חמישים ומאתים
תגובות: 355
זיך איינגעשריבן אום: מיטוואך מאי 02, 2018 4:33 am

  • ציטיר
  • צו לייגן א דאנק דארפט איר זיין אריינגעלאגט

תגובה דורך יצחק פון ישיבה »

מיללער האט געשריבן:
יעקעלע פוקס האט געשריבן:טאטע מיט די שווער זענען געווען משפחה? (פרידמן)



ר' יעקב מהוסיאטין איז געווען א זוהן פון ר' יצחק פריעדמאן מבוהוש אייניקל פון הרה"צ ר' ישראל מרוזשין.

כשהגיע לפרקו האט ער חתונה געהאט מיט הרבנית חי' שרה רחל די טאכטער פון זיין קרוב ר' ישראל מהוסיאטין ב"ר מרדכי שרגא מהוסיאטין בנו הצעיר פונעם ריזשענער, ער איז נפטר געווארן בשנת תשי"ז.

ידידי.
דער לינק שיקט צו ר' יעקב פרידמן ר"י תושיה תפרח.
דאס איז דער ריכטיגע לינק:
https://www.hamichlol.org.il/%D7%A8%D7% ... 7%9E%D7%9F
אנא עבדא
שר האלף
תגובות: 1936
זיך איינגעשריבן אום: מאנטאג מאי 13, 2019 8:51 am

Re: שושלת הוסיאטין לבית ריזשין

  • ציטיר
  • צו לייגן א דאנק דארפט איר זיין אריינגעלאגט

תגובה דורך אנא עבדא »

האט איינער ביטע א בילד פונ'ם מצבה פון רבי ישראל מהוסיטאין זצוק"ל און ביה"ח העתיק און טבריה ?
אזוי אויך פון די אנדערע אדמו"רי בית רוזשין ?
ייש"כ ותודה רבה.
מסתופף בצל צדיקים
שר חמישים ומאתים
תגובות: 365
זיך איינגעשריבן אום: זונטאג אפריל 19, 2020 5:45 am

Re: שושלת הוסיאטין לבית ריזשין

  • ציטיר
  • צו לייגן א דאנק דארפט איר זיין אריינגעלאגט

תגובה דורך מסתופף בצל צדיקים »

צודען ווייסט איינער מער פרטים אויף ר מרדכי שרגא בוימינגערס משפחה אין גישוויסטער ?
אוועטאר
ישלהוסיף
שר שלשת אלפים
תגובות: 3139
זיך איינגעשריבן אום: מאנטאג נאוועמבער 14, 2011 10:57 pm

Re: שושלת הוסיאטין לבית ריזשין

  • ציטיר
  • צו לייגן א דאנק דארפט איר זיין אריינגעלאגט

תגובה דורך ישלהוסיף »

רבי יעקב יושע השיל באומינגר חתן בעל אהלי יעקב מהוסיאטין - א
אטעטשמענטס
באומינגער 1.jpg
באומינגער 1.jpg (328.27 KiB) געזען 1407 מאל
באומינגר 2.jpg
באומינגר 2.jpg (278.01 KiB) געזען 1407 מאל
באומינגר 3.jpg
באומינגר 3.jpg (257.68 KiB) געזען 1407 מאל
אוועטאר
ישלהוסיף
שר שלשת אלפים
תגובות: 3139
זיך איינגעשריבן אום: מאנטאג נאוועמבער 14, 2011 10:57 pm

Re: שושלת הוסיאטין לבית ריזשין

  • ציטיר
  • צו לייגן א דאנק דארפט איר זיין אריינגעלאגט

תגובה דורך ישלהוסיף »

רבי יעקב יושע השיל באומינגר חתן בעל אהלי יעקב מהוסיאטין - ב
אטעטשמענטס
באומינגר 4.jpg
באומינגר 4.jpg (260.35 KiB) געזען 1407 מאל
באומינגר 5.jpg
באומינגר 5.jpg (172.22 KiB) געזען 1407 מאל
באומינגר 6.jpg
באומינגר 6.jpg (163.36 KiB) געזען 1407 מאל
אוועטאר
ישלהוסיף
שר שלשת אלפים
תגובות: 3139
זיך איינגעשריבן אום: מאנטאג נאוועמבער 14, 2011 10:57 pm

Re: שושלת הוסיאטין לבית ריזשין

  • ציטיר
  • צו לייגן א דאנק דארפט איר זיין אריינגעלאגט

תגובה דורך ישלהוסיף »

רבי יעקב יושע השיל באומינגר חתן בעל אהלי יעקב מהוסיאטין - ג
אטעטשמענטס
באומינגר 7.jpg
באומינגר 7.jpg (164.03 KiB) געזען 1407 מאל
באומינגר 8.jpg
באומינגר 8.jpg (233.13 KiB) געזען 1407 מאל
באומינגר 9.jpg
באומינגר 9.jpg (170.08 KiB) געזען 1407 מאל
אוועטאר
ישלהוסיף
שר שלשת אלפים
תגובות: 3139
זיך איינגעשריבן אום: מאנטאג נאוועמבער 14, 2011 10:57 pm

Re: שושלת הוסיאטין לבית ריזשין

  • ציטיר
  • צו לייגן א דאנק דארפט איר זיין אריינגעלאגט

תגובה דורך ישלהוסיף »

רבי מרדכי שרגא באומינגר נכד בעל אהלי יעקב מהוסיאטין - א
אטעטשמענטס
מרדכי שרגא באומינגר 1.jpg
מרדכי שרגא באומינגר 1.jpg (213.68 KiB) געזען 1403 מאל
מרדכי שרגא באומינגר 2.jpg
מרדכי שרגא באומינגר 2.jpg (191.47 KiB) געזען 1403 מאל
מרדכי שרגא באומינגר 3.jpg
מרדכי שרגא באומינגר 3.jpg (209.42 KiB) געזען 1403 מאל
אוועטאר
ישלהוסיף
שר שלשת אלפים
תגובות: 3139
זיך איינגעשריבן אום: מאנטאג נאוועמבער 14, 2011 10:57 pm

Re: שושלת הוסיאטין לבית ריזשין

  • ציטיר
  • צו לייגן א דאנק דארפט איר זיין אריינגעלאגט

תגובה דורך ישלהוסיף »

רבי מרדכי שרגא באומינגר נכד בעל אהלי יעקב מהוסיאטין - ב
אטעטשמענטס
מרדכי שרגא באומינגר 4.jpg
מרדכי שרגא באומינגר 4.jpg (196.61 KiB) געזען 1402 מאל
מרדכי שרגא באומינגר 5.jpg
מרדכי שרגא באומינגר 5.jpg (127.85 KiB) געזען 1402 מאל
מרדכי שרגא באומינגר 6.jpg
מרדכי שרגא באומינגר 6.jpg (153.78 KiB) געזען 1402 מאל
אוועטאר
ישלהוסיף
שר שלשת אלפים
תגובות: 3139
זיך איינגעשריבן אום: מאנטאג נאוועמבער 14, 2011 10:57 pm

Re: שושלת הוסיאטין לבית ריזשין

  • ציטיר
  • צו לייגן א דאנק דארפט איר זיין אריינגעלאגט

תגובה דורך ישלהוסיף »

ר' מרדכי שרגא העשיל באומינגער זיצט דער ערשטע רעכטס אויבן-אן (מיטן ווייסע געבויגענע הוט),
אינדערמיט זיצט דער בעל שיח יצחק בנו של בעל אהלי יעקב מהוסיאטין
אטעטשמענטס
מרדכי שרגא העשיל באומינגער עם כובע הלבן.jpg
מרדכי שרגא העשיל באומינגער עם כובע הלבן.jpg (169.56 KiB) געזען 1391 מאל
אוועטאר
ישלהוסיף
שר שלשת אלפים
תגובות: 3139
זיך איינגעשריבן אום: מאנטאג נאוועמבער 14, 2011 10:57 pm

Re: שושלת הוסיאטין לבית ריזשין

  • ציטיר
  • צו לייגן א דאנק דארפט איר זיין אריינגעלאגט

תגובה דורך ישלהוסיף »

ר' מרדכי שרגא העשיל באומינגר (שטייט פון אונטן)
זיצענדיג לינקס איז דער אהלי יעקב פון הוסיאטין
אטעטשמענטס
מרדכי שרגא העשיל עומד מאחור.jpg
מרדכי שרגא העשיל עומד מאחור.jpg (136.76 KiB) געזען 1389 מאל
אוועטאר
חמרא טבא
שר עשרת אלפים
תגובות: 13001
זיך איינגעשריבן אום: פרייטאג אוגוסט 08, 2014 2:13 pm

Re: שושלת הוסיאטין לבית ריזשין

  • ציטיר
  • צו לייגן א דאנק דארפט איר זיין אריינגעלאגט

תגובה דורך חמרא טבא »

עפעס שטימט נישט דא די צוויי זענען נישט די זעלבע מענטש

דער פונעם צווייטן בילד איז אין אסאך בילדער מיט רבי ישראל הוסיאטינער
דביה תחדי נפשא
א חסיד
שר ארבעת האלפים
תגובות: 4575
זיך איינגעשריבן אום: מיטוואך נאוועמבער 26, 2014 3:45 pm

  • ציטיר
  • צו לייגן א דאנק דארפט איר זיין אריינגעלאגט

תגובה דורך א חסיד »

דער וואס שטייט איז נישט בוימינגר, סיז הרה"צ רבי מרדכי שרגא העשיל בן כ"ק אדמו"ר מקופטשניץ זצוק"ל איידעם ביי כ"ק אדמו"ר מבאיאן זצוק"ל
אוועטאר
חמרא טבא
שר עשרת אלפים
תגובות: 13001
זיך איינגעשריבן אום: פרייטאג אוגוסט 08, 2014 2:13 pm

Re: שושלת הוסיאטין לבית ריזשין

  • ציטיר
  • צו לייגן א דאנק דארפט איר זיין אריינגעלאגט

תגובה דורך חמרא טבא »

וועלכע באיאן?

דער בוימינגער איז געווען אן איידעם ביי א זון פון רי״מ קאפיטשניצער נישט אזוי?
דביה תחדי נפשא
א חסיד
שר ארבעת האלפים
תגובות: 4575
זיך איינגעשריבן אום: מיטוואך נאוועמבער 26, 2014 3:45 pm

  • ציטיר
  • צו לייגן א דאנק דארפט איר זיין אריינגעלאגט

תגובה דורך א חסיד »

רמ"ש בוימינגר איז געווען אן איידעם ביי רבי שלום יוסף העשיל בן כ"ק אדמו"ר מקופיטשניץ זצוק"ל, א ברודער מיט רבי מרדכי שרגא העשיל הנ"ל
אחד אני יודע
שר חמישים
תגובות: 63
זיך איינגעשריבן אום: זונטאג פעברואר 17, 2019 10:14 am

Re: שושלת הוסיאטין לבית ריזשין

  • ציטיר
  • צו לייגן א דאנק דארפט איר זיין אריינגעלאגט

תגובה דורך אחד אני יודע »

כפי המופיע כאן ר' מרדכי שרגא הותיר אחריו 2 בנות, האם יש כהיום צאצאים ממנו נכדי הרה"ק מהוסיאטין ?
ישלהוסיף האט געשריבן:רבי מרדכי שרגא באומינגר נכד בעל אהלי יעקב מהוסיאטין - ב
מסתופף בצל צדיקים
שר חמישים ומאתים
תגובות: 365
זיך איינגעשריבן אום: זונטאג אפריל 19, 2020 5:45 am

Re:

  • ציטיר
  • צו לייגן א דאנק דארפט איר זיין אריינגעלאגט

תגובה דורך מסתופף בצל צדיקים »

טריסקער האט געשריבן:
א חסיד האט געשריבן:ער מיינט מסתם רבי מרדכי שרגא בוימינגער ווייל ער האט נישט געהאט קינדער

גראדע האסטו אויך א טעות! ער האט לכה"פ איין זוהן, און ער לעבט נאך, ער הייסט דוד יעקב בוימינגער פון תל אביב - יפו (כ'בין נישט זיכער ווי פרום, אבער דאך א קינד).

דא האסטו דער זון ווער איז די טאכטער ? איך מיין אז דער זון איז שוין ניפטר גיווארען ער איז נישט גיווען צו היימיש
שרייב תגובה

צוריק צו “צדיקים וחסידים”